Vă rugăm să citiți în întregime acest document și să vă asigurați că îl înțelegeți. În situația în care aveți întrebări, vă rugăm să vă adresați în scris Responsabilului cu Protecția Datelor, la sediul social în Cluj Napoca, str. Gheorghe Doja nr. 44, cod 400068, județul Cluj, România sau prin e-mail la adresa: protectiadatelor@seven.ro.
1. Operatorul datelor cu caracter personal furnizate de posesorii Cardurilor de Fidelizare este ELMAT S.A., având sediul social în Cluj Napoca, str. Gheorghe Doja nr. 44, județul Cluj, înregistrată la Registrul Comerţului sub numarul J12/3477/1993, Cod Unic de Înregistrare RO4835284 („ELMAT S.A.”).
2. Operatorul va prelucra urmatoarele date cu caracter personal: nume, prenume, ID client, gen, telefon, adresă de e-mail, semnătura, CNP, copie după cartea de identitate, IP, precum si următoarele date generate automat de sistemul informatic utilizat de ELMAT S.A. în urma folosirii cardului de fidelizare de către Participant: tip card, puncte acumulate, puncte utilizate, puncte curente, mijlocul de joc folosit, intervalul orar în care se acumulează punctele, valoarea jocurilor efectuate pentru determinarea punctelor, istoricul acumulării si utilizării punctelor, precum și seria, data primirii și numărul total de taloane/ instrumente de participare emise. Vor mai fi prelucrate și alte date furnizate de titularii Cardului de Fidelizare în mod voluntar (de exemplu, adresa de e-mail ori adresa folosită în corespondența cu ELMAT S.A., numărul contului bancar, CNP, serie și nr. CI/BI (pentru identificarea câștigătorului în vederea plății câștigurilor/premiilor)). Destinatarii datelor cu caracter personal sunt angajații societății de la punctele de lucru, angajații departamentului financiar contabil, autoritățile, în cazul în care Operatorul trebuie să respecte obligațiile impuse de legislația în vigoare. În anumite cazuri când există o obligație legală de raportare în sarcina ELMAT S.A., Titularul Cardului de Fidelizare este obligat să furnizeze ELMAT S.A. si alte date cu caracter personal decat cele solicitate initial (cum ar fi codul numeric personal, in cazul rezidentilor romani sau seria si numarul actului de identitate, în cazul nerezidentilor).
3. Scopul, temeiul juridic al prelucrării și durata de stocare a datelor personale
Scop | Temei juridic | Durata stocare |
---|---|---|
a) Participarea la Campaniile promotionale Seven Club pe baza Cardului de Fidelizare | Consimtamantul titularului Cardului de Fidelizare | până la intervenirea primului eveniment intre: (i) data solicitării ștergerii datelor personale de către Titularul Cardului de Fidelizare si (ii) anularea Cardului de Fidelizare ca urmare a împlinirii a 2 (doi) ani de inactivitate a Titularului si (iii) in urma deciziei organizatorului pe motive aducatoare de prejudicii morale, materiale, impiedicarea desfăsurarii normale si oneste a organizatorului, precum si aducerii de prejudicii celorlalti participant la campanie. |
b) Primirea de informări, oferte promoționale si alte comunicări legate de campaniile promoționale, în scop de marketing direct, prelucrare automată, creare de profiluri | Consimțământul titularului Cardului de Fidelizare | până la intervenirea primului eveniment intre: (i) data solicitării ștergerii datelor personale de către Titularul Cardului de Fidelizare si (ii) anularea Cardului de Fidelizare ca urmare a împlinirii a 2 (doi) ani de inactivitate a Titularului si (iii) solicitare scrisa a titularului cardului de retragere a acordului pentru primirea informarilor, ofertelor sau altor comunicari ale ELMAT S.A. |
c) Pentru îndeplinirea obligatiilor legale ce îi revin ELMAT S.A. | Obligație legală | 5 sau 10 ani în cazul documentelor justificative contabile (de exemplu, dispozițiile de plată se păstrează pe perioada de 5 ani, iar declarațiile fiscale se păstrează pentru 10 ani), 5 ani în cazul obligației identificării clienților |
d) Pentru soluționarea unor litigii care au aparut în timpul desfășurării campaniilor promoționale | Interes legitim | pe durata termenului de prescripție aplicabil (3 ani in materie civilă, 5 ani in materie fiscală) ori până la finalizarea definitivă a unui caz în fața organelor/ autorităților abilitate |
e) în scop de marketing direct, unele date ale câștigătorilor (numele, prenumele, orașul, premiul câștigat) vor putea fi publicate pe site și/sau rețele de socializare ale Organizatorului | Consimțământul titularului Cardului de Fidelizare | 2 ani |
Observație: În cazul în care datele personale fac obiectul unor proceduri administrative și/ sau judiciare, termenele de stocare menționate mai sus care urmeaza să expire pe parcursul desfăsurării procedurilor se vor prelungi până la finalizarea definitiva a respectivelor proceduri.
4. Titularul Cardului de Fidelizare își poate retrage consimțământul oricând pentru oricare din scopurile pentru care i s-a solicitat consimțământul, fără a indica un motiv, printr-o cerere scrisă ce poate fi depusă la sediul social al ELMAT S.A. În prezent, adresa sediului social este în Cluj Napoca, Str. Gheorghe Doja nr. 44, județul Cluj, România. Retragerea consimțământului pentru scopul menționat la alin. (3) lit. a) de mai sus va determina retragerea Participantului din Programul Card de Fidelizare și din concursurile/ campaniile publicitare dezvoltate în cadrul Programului Card de Fidelizare până la acordarea unui nou consimțământ.
5. ELMAT S.A. va partaja Date Personale către persoana vizată, furnizori si parteneri contractuali ai
ELMAT S.A. care oferă servicii de mentenanță, management, marketing, asistență juridică ori fiscală,
entitățile asociate ale ELMAT S.A. care au sediul în România, precum și către autoritatea
judecatorească, autorități publice centrale și/sau locale (cum ar fi Oficiul Național pentru Jocuri de
Noroc, Agenția Națională de Administrare Fiscală, parchete, poliție), atunci când există o obligație
legală de a comunica informații acestor autorități.
Datele Personale nu vor fi transferate de catre Organizator în afara spațiului Uniunii Europene.
6. Titularii Cardurilor de Fidelizare beneficiază de drepturile prevazute de Regulamentul (UE) nr. 679 din 27 aprilie 2016 privind protecţia persoanelor fizice în ceea ce priveşte prelucrarea datelor cu caracter personal şi privind libera circulaţie a acestor date şi de abrogare a Directivei 95/46/CE („RGPD”), respectiv de:
a) dreptului de acces la datele cu caracter personal – dreptul persoanei vizate (titular de card de fidelizare) de a obține o confirmare dacă ELMAT S.A. prelucrează sau nu date cu caracter personal care o privesc, și în caz afirmativ, acces la respectivele informații și furnizarea de informații cu privire la prelucrările respectivelor date cu caracter personal, scopul în care sunt prelucrate, categorii de destinatari, dacă este cazul. Persoana vizată poate obține o copie gratuită a datelor personale pe care le deținem;
b) dreptul la rectificarea datelor cu caracter personal – dreptul persoanei vizate de a obține de la ELMAT S.A., rectificarea datelor cu caracter personal inexacte care o privesc ori completarea datelor cu caracter personal care sunt incomplete, printr-o cerere;
c) dreptul la ştergerea datelor cu caracter personal („dreptul de a fi uitat”) – dreptul persoanei vizate de a obține de la ELMAT S.A., stergerea datelor cu caracter personal care o privesc, în urmatoarele situații prevazute de RGPD: (i) datele cu caracter personal nu mai sunt necesare pentru îndeplinirea scopurilor pentru care au fost colectate sau prelucrate, (ii) persoana vizată își retrage consimțământul pe baza căruia are loc prelucrarea și nu există niciun alt temei juridic pentru prelucrare, (iii) persoana vizată se opune prelucrării și nu există motive legitime care să prevaleze în ceea ce privește prelucrarea sau persoana vizată se opune prelucrării în scop de marketing direct, (iv) datele cu caracter personal au fost prelucrate ilegal, (v) datele cu caracter personal trebuie șterse pentru respectarea unei obligații legale care revine operatorului în temeiul dreptului Uniunii sau al dreptului intern sub incidența căruia se află operatorul.
d) dreptul de a solicita restricţionarea prelucrării datelor cu caracter personal – dreptul persoanei vizate de a obține de la ELMAT S.A. restrictionarea prelucrarii în oricare din urmatoarele situatii: (i) persoana vizată contestă exactitatea datelor, pentru o perioadă care îi permite ELMAT S.A. să verifice exactitatea datelor, (ii) prelucrarea este ilegală, iar persoana vizată se opune ștergerii datelor cu caracter personal, solicitând în schimb restricționarea utilizării lor, (iii) ELMAT S.A. nu mai are nevoie de datele cu caracter personal în scopul prelucrării, dar persoana vizată i le solicită pentru constatarea, exercitarea sau apărarea unui drept în instanță sau (iv) persoana vizată s-a opus prelucrării, pentru intervalul de timp în care se verifică dacă drepturile legitime ale operatorului prevalează asupra celor ale persoanei vizate. ELMAT S.A. va informa persoana vizată înainte de ridicarea restricției de prelucrare.
e) dreptul la portabilitatea datelor
f) dreptul la opoziție – dreptul persoanei vizate de a se opune, din motive legate de situația particulară în care se află, prelucrării efectuate de ELMAT S.A. avand ca temei interesul legitim, a datelor cu caracter personal care o privesc, inclusiv creării de profiluri pe baza respectivelor dispoziții. În aceste cazuri, ELMAT S.A. nu va mai prelucra datele personale cu excepția cazului în care motivele ELMAT S.A. prevalează asupra intereselor, drepturilor si libertăților persoanei vizate sau dacă ELMAT S.A. urmăreste constatarea, exercitarea sau apărarea unui drept în instanță. Dreptul de a se opune la prelucrarea datelor în scop de marketing direct poate fi exercitat oricând, fără a justifica un motiv;
g) dreptul de a nu face obiectul unei decizii bazate exclusiv pe prelucrarea automată, inclusiv crearea de profiluri, care produce efecte juridice care privesc persoana vizată sau o afectează în mod similar într-o măsură semnificativă;
h) dreptul de a depune o plângere în faţa unei autorităţi de supraveghere. În România, autoritatea de supraveghere este Autoritatea Naţională de Supraveghere a Prelucrării Datelor cu Caracter Personal, cu sediul in B-dul G-ral. Gheorghe Magheru 28-30, Sector 1, cod postal 010336, Bucuresti, Romania, e-mail: anspdcp@dataprotection.ro
i) dreptul de a se adresa justiției.
7. Pentru exercitarea oricarora dintre drepturile sus-menționate (cu exceptia dreptului de depune o plângere în faţa unei autorităţi de supraveghere și a dreptului de a se adresa justiției), titularii Cardurilor de Fidelizare se pot adresa Organizatorului cu o cerere scrisa, datată și semnată ce poate fi transmisă în atenția departamentului de Marketing:
8. In cazul exercitarii drepturilor reglementate de RGPD și enumerate la punctul (6) de mai sus, Organizatorul va transmite un raspuns în termen de o lună de la data primirii cererii. Această perioadă poate fi prelungită cu două luni atunci când este necesar, ţinându-se seama de complexitatea şi numărul cererilor. Organizatorul va informa persoana vizată cu privire la orice astfel de prelungire, în termen de o lună de la primirea cererii, prezentând şi motivele întârzierii.
9. În cazul în care cererile din partea unei persoane vizate sunt în mod vădit nefondate sau excesive, în special din cauza caracterului lor repetitiv, ELMAT S.A. poate:
a) fie sa perceapă o taxă rezonabilă tinând cont de costurile administrative pentru furnizarea informațiilor sau a comunicării sau pentru luarea măsurilor solicitate;
b) fie să refuze sa dea curs cererii.